.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت تجمع بی مورد در صحنه تصادف
تجمع افراد در صحنه تصادف مانع امدادرسانی به حادثه دیدگان شده و امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر یحیی صالح طبری رییس اورژانس مازندران در مورد تجمع افراد در صحنه حادثه تصادف،گفت: کنجکاوی برخی از افراد و رانندگان برای مشاهده تصادفات و کسب اطلاع از وضعیت مصدومان و تجمع در محل تصادفات سبب کند شدن سرعت رسیدگی به مصدومان و رفت و آمد سریع خودرو‌های امدادی می‌شود.

 

او افزود: تجمع بی مورد در محل سوانح رانندگی علاوه بر کاهش سرعت در امداد رسانی، بدلیل نا امن بودن صحنه، امکان بروز حوادث بعدی را به شدت افزایش می‌دهد.

 

رییس اورژانس مازندران گفت: دخالت‌های غیر تخصصی و عجولانه برخی شهروندان در محل حوادث روند امدادرسانی در لحظه وقوع سانحه را با کندی مواجه می‌سازد و در بسیاری از این موارد شاهد محبوس شدن و گیر افتادن افراد درخودرو‌ها هستیم که نیاز به دخالت سریع نیرو‌های امدادی و آزاد سازی مصدومان است.

 

دکتر صالح طبری افزود: فراگیری نکات اولیه امداد و نجات امری ضروری برای همه اقشار جامعه بوده و به واسطه غیر منتظره بودن حوادث، افزایش دانش و اطلاعات، کمک زیادی در پیشگیری از حوادث بعدی و صدمات ناشی از سهل انگاری خواهد داشت.

 

رییس اورژانس مازندران از مردم خواست: مسیر را برای ورود خودرو‌های امدادی به محل حادثه باز نگهدارند و از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.